Kasetony świetlne – co warto o nich wiedzieć?

Wielkoformatowe reklamy na stałe wpisały się w krajobraz większych miast. Dostrzec je można również w mniejszych miejscowościach. Nierzadko umieszcza się je przy intensywnie uczęszczanych drogach, bo dzięki dużym rozmiarom reklamy, kierowcy są w stanie bez problemu zauważyć, co dokładnie znajduje się na banerze.

 

W jakich sytuacjach inwestycja w baner reklamowy będzie dobrym pomysłem?

Baner reklamowy przeważnie wykorzystywany jest do reklamy konkretnego produktu lub usługi. Oprócz tego firmy, korzystające ze wsparcia usługodawców, działających w branży materiałów reklamowych, banery wykorzystują do;

  1. promowania wydarzeń sportowych, kulturalnych i innych eventów;
  2. informowania o ważnych zmianach, dotyczących mieszkańców miasta (banery informacyjne).
    Oprócz tego dość często można zauważyć banery ogłoszeniowe. Na plandece umieszcza się wtedy informację o chętni sprzedaży np. działki, domu itp.

 

Co wyróżnia banery reklamowe na tle innych rozwiązań

Wielki format to zdecydowanie największa zaleta, z punktu widzenia podmiotu, który chce zareklamować swoją działalność. Tzw. przebodźcowanie, a więc znieczulenie na docierające do nas sygnały z przestrzeni miejskiej, na skutek częstego przebywanie w takim środowisku, dość mocno utrudniło życie niektórym przedsiębiorcom. Dobra reklama musi być ciekawa, angażująca i wyróżniać się na tle innych podobnych reklam. Baner ma ogromną siłę oddziaływania i na przechodniów i na osoby zmotoryzowane, z czego korzystają podmioty z wielu branż.

 

Zalety baneru reklamowego

Oprócz świetnej widoczności trzeba docenić również:

  • atrakcyjną cenę
    Baner jest stosunkowo tanią formą reklamy;
  • możliwość dodatkowego zwiększenia widoczności baneru z pomocą oświetlenia
    Reklamy nie będzie się dało przegapić nawet podczas nocnej jazdy samochodem.

 

Warianty banerów

Usługodawcy zajmujący się banerami zatroszczyli się o to, żeby dostarczyć swoim klientom różnorodne warianty produktu. Osoby zainteresowane taką formą reklamy mogą więc wybierać z tańszych banerów o mniejszym nasyceniu barw (baner ekonomiczny). Klienci z większym budżetem mogą zdecydować się na bardziej barwne grafiki, które przyciągają wzrok intensywnością kolorów. Najdroższa i jednocześnie najbardziej estetyczna wersja to banery – do jej druku wykorzystuje się specjalne tusze TRIANGLA.

Chociaż nowoczesne formy reklamy cieszą się dużą popularnością (reklamy internetowe), dobrze znany wszystkim baner ma się nadal doskonale i nie zanosi się na tym polu na zmiany. Jego doskonała widoczność nadal sprawia, że to niezwykle atrakcyjna alternatywa dla innych form zwiększania widoczności firmy.

 

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą Reklamy Faster.